понедељак, 11. октобар 2010.

Mini BlogOpen u Vrscu

08.10.2010


Ovde se diskutovalo o bitnim temama
Zmajcek pazljivo slusa izlaganje Jeleneart poezije :D



na ovoj fotografiji ona i dalje drzi predavenja:D
Zmajcek vidno umoran pita se hoce li ona prestati da predaje ;)



Po izlasku iz svecane hale posle predavanja
docekuju ih novinari paparaci, sa bezbroj pitanja :)



Ona pokusava da poleti ki Zmaj ali joj ne uspeva zato se namrstila :)




Vidno iznervirana koliko su novinari dosadni ona okrece glavu na drugu stranu, dok Zmaj krece sa necim u ruci i kaze: Hocete da vas klepim s ovim po glavi :D

A to sto Zmaj ima u ruci,videcete u sledecem postu:)

8 коментара:

Charolija је рекао...

Drago mi je da Zmaj ponovo leti. :)

Zmaj је рекао...

I jahace i sledecih 10 godina,najmanje :)

deda је рекао...

Super ste vas dvoje. Lepi ko upisani bre...
Voli vas Deka !!!

Zmaj је рекао...

Falio si jos ti da te gledamo dok igras basket :)

Suske је рекао...

Kad li ću JA da vas upoznam :roll:

Zmaj је рекао...

Kad se najmanje nadas zazvonice ti telefon kao sto je meni tog jutra zazvonio :)

Анониман је рекао...

: )
Organizacija na zavidnom nivou jedino paperaci zaista preterase : )

Suske: kad se najmanje nadas kao sto rece Zmajcek : )

Анониман је рекао...

Ha, ha, ha, žao mi je što nisi "ufatio" kojego od tih dosadnjakovića za grkljan!
Drago mi je da si opet, lakodostupan! :)

Постави коментар